Avatar billede swaco Seniormester
10. oktober 2013 - 09:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kopierer Mails til extern harddisk

Hej
Kører Windows 8
office 2007

Mit spørgsmål er.: hvordan kopierer man sine mails til en extern harddisk,

jeg har flere mailadr. liggende i Outlook 2007
10. oktober 2013 - 10:08 #1
"Trækker" en given mail over i Extern drevet/mappen ?

Bemærk at en sådan *.MSG fil som standard kun kan åbnes med et Outlook program ...

Nu skrive du [mailadr.] ? Er det ADRESSEBOGEN/LISTEN du skal have over ???
Avatar billede swaco Seniormester
10. oktober 2013 - 12:27 #2
Hej Karise_Larry

Der er mails adresser kan jeg finde ud af

jeg har ca 2000 mails jeg gerne vil have en backup af
men det virker ikke som du foreslår.
Avatar billede swaco Seniormester
10. oktober 2013 - 12:29 #3
Hej

Jeg skulle nok have skrevet ,flere mail konti istedet for mailadr, undskyld
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2013 - 12:50 #4
Avatar billede swaco Seniormester
25. oktober 2013 - 10:11 #5
Hej  Vejmand

forstår ikke helt det link du har sendt
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2013 - 10:27 #6
Hmmm, spørgsmålet er lidt uklar?
Er det ikke en sikkerhedskopi af .pst filen du vil lave?
Avatar billede swaco Seniormester
25. oktober 2013 - 12:26 #7
Hej Vejmand

ja en kopi af mine mails, jeg har liggende på forskellige konti i Outlook 2007, ved ikke om filerne, hedder det ene eller det andet
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2013 - 12:36 #8
Du skriver, du ikke helt forstår linket?
Kan du uddybe, hvad du ikke forstår?

Citat fra linket: I denne artikel beskrives, hvordan du bruger private lagermapper, også kaldet .pst-filer, til sikkerhedskopiering af data, som du har oprettet i Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Office Outlook 2003 og Microsoft Office Outlook 2002. Du kan sikkerhedskopiere meddelelser, kontakter, aftaler, opgaver, noter og journaloptegnelser i .pst-filer.
Avatar billede swaco Seniormester
25. oktober 2013 - 14:12 #9
Jow jeg forstår ikke hvordan jeg skal kopier
der hvor jeg finder noget, står der jeg skal lukke Outlook
for at kopier

når jeg gør dette så kan jeg ikke komme vidre da programmet jo så lukker ned
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2013 - 16:05 #10
Det er .pst filen du skal kopiere over på din eksterne, så har du backup af dine mails.

Hvis du ikke kan finde ud af at bruge guiden i linket, kan du evt. bruge Windows søgefunktion, og søg efter *.pst
Avatar billede swaco Seniormester
09. december 2013 - 10:14 #11
Hej Vejmand

nu har jeg haft tid til at kigge på det her problem igen

jeg kan ikke finde de der pst filer, og fatter ikke det som Microsoft skriver, må nok finde en der kan hjælpe,

med smid et svar så lukker vi den her
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2013 - 10:52 #12
Kommer her......