Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 00:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 og Office 2003 pro

Jeg har endnu ikke startet min nye pc med win8. Kan min office pro installeres på den?
Jeg har også brug for hjælp til at undgå afgangskode, når jeg tænder min pc
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 01:30 #1
Ifølge dette link kan du ikke bruge Office 2003: http://support.microsoft.com/kb/2777626

Undgå adgangskode: http://geekitdown.com/how-to-login-automatically-windows-8/
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 07:54 #2
Tak. Jeg kan ikke se hvad du begrunder dit svar på. Selvom jeg klikker på linket til nyheder står der noget om office 2003
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 07:57 #3
Undskyld jeg så kun det andet link. Det ærgrer mig, at jeg nu ikke længer kan bruge den licens jeg har betalt 1000 kr for. Kan jeg installere win xp i stedet for at bruge win8
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 07:58 #4
Tak for din ulejlighed
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 07:59 #5
Ok
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 08:02 #6
Kan jeg installere open source office på win8
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2013 - 09:02 #7
Har du prøvet at installere fra skrivebord jeg havde ingen problemer!
http://gratisupload.dk/vis_billede/702215/
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 09:12 #8
Jeg har endnu ikke startet min ny pc med win 8, mn jeg forstår at de 1000 kr jeg allerede har betalt for min office 2003 er brugt op, da det program ikke kan bruges på en win 8. Jeg vil gerne installere win xp på min nye maskine, men hvordan?
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2013 - 09:32 #9
Jeg har installeret Win 7 på en Pc. hvor der var Fabriksinstalleret Win 8 men det er en drøj omgang idet den var GPT Formateret. det kræver at du har en fuldkommen ren ikke initialiseret Harddisk som du har valgt at køre som GPT Du får så at vide at Partitionerne på den valgte harddisk findes ikke i den rigtige rækkefølge men hvis du trykker på Ok starter installationen alligevel.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2013 - 09:46 #10
Som dette ellers skal du disable UEFI i din Bios og ændre din Harddisk til MBR Format.
http://gratisupload.dk/vis_billede/702216/
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 11:10 #11
uh ha det ser ud til at være sværere end jeg troede. Jeg venter lidt
men tak for svarene som jeg tygger lidt på
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. oktober 2013 - 11:23 #12
Jeg ville nu prøve at installere den alligevel.
jeg har brugt min og får alle opdateringer så her er der ingen problem men hvis det er en OEM Udgave så?????
http://gratisupload.dk/vis_billede/702223/