Avatar billede kelll Nybegynder
22. september 2013 - 18:30 Der er 2 kommentarer

Cisco AP

Hej jeg har demonteret en butik og har derved fået et Cisco A.P. (AIR-LAP1131AG-E-K9)

men jeg kan ikke finde det tilhørende software. jeg har forsøgt via cisco.com men det lykkedes mig ikke at logge in. Er der en der kan hjælpe så jeg kan komme i kontakt med det.
PF Tak
Avatar billede mewee Nybegynder
23. september 2013 - 10:00 #1
Cisco's AP'ere kan køre i to modes:
1) Autonomt som standard AP
2) Lightweight som kræver en såkaldt controller

Har du ikke en controller, skal du bruge 1).
Det er muligt at konvertere imellem disse to modes,vha. diverse software, men det er ikke en funktion der er indbygget i AP'et.

Officielt skal man have en software aftale med Cisco for at få fat i opgraderinger/konverteringssoftware m.m.
Avatar billede kelll Nybegynder
23. september 2013 - 10:47 #2
Hvor kan jeg få fat i den software?