Avatar billede Aimerzatan Nybegynder
14. september 2013 - 13:53 Der er 7 kommentarer

JEg har problemer med min logitech mus og headsæt. - generelt drivere.

Hej. Jeg har et problem med mine USB enheder. Logitech mus g500, logitech g19 tastatur (intet problem med det) logitech g35 headsæt..
Problemet er at både musen og headsættet bare slår fra tilfældigt, og ikke virker før jeg har genstartet min pc, eller skifter til en anden usb port (dette virker sjældent)
JEg har prøvet at opdatere mine logitech drivers, gendanne min pc til før problemet opstod.. det eneste jeg ikke har prøvet er at søge om hjælp eller formatere min pc helt - hvilket jeg ikke er meget for. Jeg haren mus jeg fik med til pc'en som virker fint, det meste af tiden men har det med at gøre et samme.
Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2013 - 16:45 #1
hvad Windows køre du ??
har du prøvet Systemgendannelse ?
Avatar billede Aimerzatan Nybegynder
14. september 2013 - 22:34 #2
Windows 7 64-bit. Har ikke prøvet det.. Men overvejer det, men har en masse ting jeg helst ser gemt :/
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 10:18 #3
har du opdater driver til den nye
Avatar billede Aimerzatan Nybegynder
15. september 2013 - 17:01 #4
Nej, jeg har opdateret mit logitech gaming software.. Aner ikke hvad jeg ellers skal opdatere
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 18:25 #5
Avatar billede Aimerzatan Nybegynder
15. september 2013 - 19:29 #6
404 - Component not found
You may not be able to visit this page because of:

an out-of-date bookmark/favourite
a search engine that has an out-of-date listing for this site
a mistyped address
you have no access to this page
The requested resource was not found.
An error has occurred while processing your request.
Please try one of the following pages:

Home Page
If difficulties persist, please contact the System Administrator of this site.

- Det kommer frem, måske har du skrevet addressen forkert
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2013 - 18:52 #7