Avatar billede Migsell Nybegynder
12. september 2013 - 22:27 Der er 8 kommentarer

Brugerprofil kan ikke indlæses

Hejsa
Kan nu ikke logge på via min eneste brugerprofil. Får beskeden Tjenesten, Tjenesten, brugerprofil kan ikke logge på.
Har så læst mig til at man evt kan starte i fejsikret tilstand ved at trykke f8 under opstart og efter Bootmenuen. Dette virker desværre heller ikke.
Jeg kan bruge tasterne som nævnes under Bootmenuen - derefter er der tilsyneladende ingen af f-tasterne der hjælper mig videre
Bruger Windows 7 Home premium...håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2013 - 11:07 #1
Brugerprofil  er det i AD ???
Avatar billede Migsell Nybegynder
13. september 2013 - 17:28 #2
Hvis AD=Administrator så ja
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2013 - 17:40 #3
nej AD Active Directory
Avatar billede Migsell Nybegynder
13. september 2013 - 18:53 #4
Der bliver jeg vist svar skyldig?
Jeg er eneste brugerpofil og administrator. Efter helt normal opstart (med Bootmenu og windowsstart) havner jeg ved brugerlogin. Her kan jeg taste login og skærmen viser derefter velkommen, efterfulgt af kort tid med sort skærm og den trælse besked om mislykket login.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2013 - 19:35 #5
kan du ikke link et billede http://billedeupload.dk/

eller så kan du også køre denne her og se om det hjælper ??http://www.softpedia.com/progScreenshots/Windows-Password-Recovery-Tool-Screenshot-133059.html

du skriver du har Windows 7 så er unde login en som hedder Reset Password  se her http://www.windowsloginrecovery.com/images/windows-7-admin-2.jpg
Avatar billede Migsell Nybegynder
13. september 2013 - 20:46 #6
Jeg kommer frem til et billed der ligner det på dit sidste link...dog står der mit brugernavn i stedet for Administrator og jeg får ikke muligheden for "reset password". Ved at taste et forkert password får jeg mulighed for at "Nulstille adgangskode" men kommer så over i at sku ha lavet en form for sikkerhedsnøgle på disk eller usb...det har jeg ikke.

Det der undrer mig mest er egentlig også min manglende succes med at få startet windows i fejlsikret tilstand? Alle steder kan jeg læse mig til at det kan gøres ved at trykke f8 eller f4 under opstart...men det er ikke lykkedes mig endnu
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2013 - 22:13 #7
Avatar billede Migsell Nybegynder
11. november 2013 - 10:42 #8
Intet hjalp _ fik aldrig adgang til min brugerkonto, så jeg købte en ny int. Harddisk-installerede win7-og brugte så den gamle HD som lager....og her ku' jeg så mærkelig nok få adgang til mine billeder og dokumenter...så intet gik tabt.  :-)