Avatar billede brasso Forsker
09. september 2013 - 22:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Recovery af Abook 1525WII, Vista?

Hej
Har en Abook, hvor jeg gerne skulle have lavet en recovery. Der er en recovery partition på HD'n, men jeg kan ikke få den sat igang. Normalt skulle det være muligt at trykke F8 i opstarten, vælge reparer, vælge avanceret og så få mulighed for at starte en recovery. Dette fungerer ikke, når jeg når til menuen avanceret, opdateres menuen bare uden at der sker noget. Er der nogen som helst mulighed for at få recoveryen startet på anden måde?
Avatar billede brasso Forsker
14. september 2013 - 17:47 #1
Haløjsa
Har nu haft HD'n ude og koblet til en anden maskine via et Sandisk usb Multi HD tilslutningskabel. Når jag så tilgår hd'n fra disk administrator, vises HD'n som tom, dette tolker jeg som om at filtabellen må være beskadiget. Hvordan kan jeg få denen gendannet? Jeg har en Hirens Boot CD, men jeg kan ikke få den til at loade menuen, og når jeg prøver at starte et disk værktøj mislykkes load af divere drivers. Er der en eller anden smart måde at boote op fra en USB stick eller en CD, og et værktøj der så kan køres for at genoprettet filsystemet, evt. vælge et windows gendannelsespunkt tilbage i tiden?
Men valg af et gendannelsespunk giver vel ingen mening, når filsystemet er beskadiget?
Avatar billede brasso Forsker
25. november 2013 - 12:56 #2
Maksinen er skrottet, så spørgmålet lukkes.