Avatar billede tommyjunge1 Nybegynder
05. september 2013 - 15:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opgradering fra Xp sp 3 til Windows 8 pro.

Hejsa.

Da jeg har 2 PCer med xp pro.Ville jeg gerne opgradere til Windows 8 pro

Så jeg købte et opgraderingsprogram og satte det i PCen for at opgradere.

Ca. 46 min henne i forløbet,skriver opgraderings programmet at min PC vil genstarte og det gjorde den,men med et skilt vor der stod at jeg skulle slukke for deen fordi jeg skulle lave en restart,dette gjorde jeg 3 gange og fik samme skilt.

Der stod en fejlkode 0-0000005D

Og nu kan jeg slet ikke få sraret denne pc op igen.

Hvad skal jeg gøre.?
Hvad kan jeg gøre.?

Mvh.

Tommy Junge
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 18:43 #1
Avatar billede tommyjunge1 Nybegynder
06. september 2013 - 03:23 #3
Hej Kim og Mitter.

Tak for jeres svar og forslag.
Og jeg kan klart forstå at jeg ikke kan opgradere.

Men hvordan får jeg så startet den PC op igen,da den kun vil vise fejlskiltet.

Er der en måde I kan anbefale.?
Avatar billede tommyjunge1 Nybegynder
06. september 2013 - 03:25 #4
Tak for dit svar,

Hvad gør jeg så for at få startet PCen op igen,så den i det mindste kan køre Windows XP.?
06. september 2013 - 06:51 #5
Ref #4: Du skal nok begynde 100% forfra med installation af XP igen !!! Med formatering osv ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede kimtheman Novice
06. september 2013 - 09:33 #6
Ja hvis det er 2 stk ældre pcér du har, som jeg kan mistænke da du kører xp. Så kunne det være du skulle tage springet og købe 1-2 nye. Og ja de koster lidt, de starter vel ca. fra 2000kr og opefter.
Ved ikke hvad dine krav er til en pc men denne er billig og kan surfe på nettet osv. Og er sikker mere kraftig end den du har nu?
http://topdata.dk/group.asp?group=320

Og ja ved godt du ikke efterlyser ny computer. Men hvis dine nuværende computere ikke understøtter en opgradering så er det ikke nemt. Og windows stopper opdateringer til xp i april 2014
http://www.version2.dk/artikel/nedtaelling-til-windows-xp-dommedag-217-dage-til-hackerne-faar-frit-spil-53691
og så bliver det et slaraffenland for hackerne osv. Så skiftet skal du jo..
http://www.computerworld.dk/art/227783/kendt-microsoft-system-bliver-slaraffenland-for-hackere
Avatar billede kimtheman Novice
05. december 2013 - 09:06 #7
Tror det var meningen du skulle point ud til dem der hjalp dig i stedet for at tage point selv.

Kim