Avatar billede MacGert Nybegynder
23. august 2013 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mistet koden til start af HP Pavillon

Hej!
Jeg skulle igår forsøge at starte en ny HP Pavillon hos min mor (82 år), desværre har jeg tastet en ny kode ind 2 gange. Denne kode kan jeg desværre ikke ramme igen, så jeg måtte forlade min moder uden succes.
Der er derfor brug for hjælp til at åbne den nye maskine.
Håber der er hjælp til mig, på forhånd tak!
Gert
Avatar billede MacGert Nybegynder
25. august 2013 - 21:24 #2
Tak for forslaget, som jeg vil prøve at følge, ved næste besøg hos min mor. Jeg vender tilbage, når jeg igen har været hjemme ved min mor.
Gert
Avatar billede milter Ekspert
25. august 2013 - 21:54 #3
Velbekom og held og lykke :-)

Og så lidt vejledning i reglerne for brugen af eksperten.dk. "Svar" skal kun bruges til at give point af den eller dem, som har hjulpet dig med en løsning.

Ja, alle regelmæssige brugere her på eksperten.dk er enige om, at brugen af de to kategorier, "Kommentar" og "Svar" er forvirrende og vildledene. Prøv at læse de to links herunder og gerne også resten af FAQ'en. Det gør det lettere for dig at få god og brugbar hjælp fremover på eksperten.dk :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede MacGert Nybegynder
06. november 2013 - 18:25 #4
Milter har løst mit problem
Avatar billede milter Ekspert
07. november 2013 - 15:30 #5
Jamen, så tillader jeg mig at lægge et "Svar".
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2013 - 19:52 #6
Tak for point :-)