Avatar billede hc3320 Nybegynder
16. august 2013 - 14:15 Der er 7 kommentarer

Xp embedded installering af driver

hejsa

vi har en ordre station der er gået ned
så vi har skiftet, bundkort
men nu har vi problemmet
vi kan ikke installere driver på den

f.eks i system / enhedshåndtering
hvis vi trykker på update driver kan vi kun vælge close
er der en mulighed for at omgås dette

service og support på maskinen er slut da Kodak ikke findes mere i danmark

mvh
Hc
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2013 - 14:34 #1
Avatar billede hc3320 Nybegynder
16. august 2013 - 14:46 #2
hej
jeg har driverne
men xp giver mig ikke tilladelse til at installere
så slimdrive kan jeg desværre ikke bruge

men takker for svaret

mvh
Hc
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2013 - 15:22 #3
Har du prøvet at køre som Superadministrator?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2013 - 15:34 #4
XP Administrator:
1. Click the Start menu, click Run, type regedit to launch Registry Editor.
2. To the path: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList in Registry Editor.
3. Right-click the blank space in the right box, create a new DWORD Vlaue and named Administrator.
4. Double-click the Administrator key, the Value data is 1, select Hexadecimal of the Base, and then click OK.
5. Restart the computer.

Ok, now see the Administrator account in the login screen for you to select. To launch User Accounts in Control Panel, you can see the Administrator accounts. You can modify pictures or password for the Administrator accounts.
Avatar billede hc3320 Nybegynder
16. august 2013 - 15:36 #5
hej

kan ikke skifte bruger(i kontrol panel står der kun en bruger som er admin og det er den konto vi bruger)

har også prøvet at opdatere til xp pro
der kommer der frem du har ikke rigtigheder system policy rights

mvh
hc
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2013 - 15:42 #6
Det skal ændres i regedit
Avatar billede hc3320 Nybegynder
16. august 2013 - 17:21 #7
hej
øv det vil den sku ikke
skriver der allerede er en bruger, med det navn
:(
men tak for at du prøver at hjælpe

mvh
HC