Avatar billede Gypsy88 Nybegynder
15. august 2013 - 22:12 Der er 4 kommentarer

Opgradering til Windows 7 !!

Hej.
Jeg er igang med at opgradere min bærbar fra vista til windows 7, MEN, efter jeg har sat alt til at virke og den "konfiguerer Windows" og "indstillinger fuldføres" er det som om den bare kører i ring.. Der sker intet, overhovedet.. Det er vildt frustrerende og den har kørt sådan i næsten to døgn afbrudt af at jeg har prøvet at starte forfra.. Hvad dælen gør jeg lige her?
Alle bud modtages med kyshånd.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2013 - 22:26 #1
Det kokser nok med det som ligger på disken i forvejen. Det eneste rigtige er, at gemme dine vigtige data på f.eks. en USB key, og derefter enten formatere harddisken eller endnu bedre, overskrive alle data. og så lave en ny installation med win7.
Du skal bruge en boot-CD, den brændes fra en Iso fil, som downloades. Hvis du ikke kender det, så bare spørg, det er let.
Hvis du bare vil formatere HDD:
http://gparted.sourceforge.net/download.php
Hvis du vil overskrive 1 gang.
http://killdisk.com/downloadfree.htm
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2013 - 07:23 #2
Hvis det er fordi den starter fra DVD hver gang den genstarter så tag Dvd'en ud og sæt den kun i igen hvis du bliver bedt om det!
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2013 - 20:57 #3
Respons fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2013 - 22:06 #4
Nå ikke. dropper ovorvågning af spørgsmålet.