Avatar billede Fresh-T Nybegynder
08. august 2013 - 19:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Højre klikke Menu...

Jeg har gjort det her nogen gange, men Lige pludselig en dag,,(Havde ikke gjort det længe)kunne jeg ikke finde stien...
Mit problem er at jeg skal finde den mappe hvor Højre Klok mappen ligger.. Altså den hvor ,txt genvej til skrive brod , osv... Jeg kan simpelt hen ikke forstå man kan glemme sådan noget den Dann Mappe er..

                << ThX in Advance Fresh T
Avatar billede claes57 Ekspert
08. august 2013 - 21:24 #1
i win8 er det
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Avatar billede claes57 Ekspert
08. august 2013 - 21:26 #2
xp: C:\Documents and Settings\[dit brugernavn]\SendTo
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 12:01 #3
Jeg glemte lige at sige at jeg Bruger Windows 7 Ultimate....
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2013 - 12:16 #4
win7: C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 13:50 #5
Du har hjulpet mig... 1000 Tak min ven  100 Point til dig... Takker igen,,, fortsat go sommer
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 13:55 #6
åber jeg har gjort det rigtige så du har fået dine svar point
Avatar billede sonalias Seniormester
09. august 2013 - 13:58 #7
Du tog selv point ;b Men Claes havde heller ikke lagt et svar endnu. Så nu skal du åbne et nyt spørgsmål med titel point til claes57 og så give ham 100 point der
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 14:07 #8
jeg har fundet stedet... men den vil ikke vise det program jeg vil ha vist...!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2013 - 14:18 #9
find programmet i din start-menu - højreklik på det, og vælg Send Til + Skrivebord.
Den genvej kan du nu trække til mappen
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
og så er den helt på plads.

ps - det er ligemeget med point.
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 14:22 #10
Den har placeret De genveje in SEND TO... jeg ville ha den i når jeg højreklikker ie ene mappe så der højreklikker man    og der er de genveje man kan lave,,, men tro mig de er ikke fremme de... ?? Håber på du har den rigtige løsning
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 14:24 #11
Nej du skal da ha din point... hjælp er hjælp...
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 14:37 #12
Det er den der heder Ny... så kommer der en del mapper og eventuelt programmer, men i hvert fald txt fil og MAPPER... OSV... DET ER DEN PLASERING JEG LEDER EFTER frem
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2013 - 14:48 #13
jeg er ikke sikker på, at jeg fatter dit spg.
Er det i ved højreklik / Ny, at du ikke længere kan oprette mapper?
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 15:15 #14
Jeg kan godt lave mapper, men vil ha lagt lidt flere muligheder ind ,,!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2013 - 15:31 #15
Avatar billede Fresh-T Nybegynder
09. august 2013 - 16:17 #16
oki... thX