Avatar billede knudwagger Nybegynder
06. august 2013 - 18:34 Der er 4 kommentarer

Reset password

Jeg har en tablet Maxtab H10, hvor jeg har oprettet et password, som skal bruges når tablet åbnes.
Jeg har glemt mit password.
Hvordan kan jeg resette mit password
Avatar billede kimtheman Novice
06. august 2013 - 18:55 #1
Du har lige åbnet din konto i dag. Så det er ikke fordi det er en du er kommet uærligt til?
Avatar billede knudwagger Nybegynder
06. august 2013 - 19:00 #2
Du kan være helt rolig den er købt batterilager.dk
Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 19:00 #3
tro du er nød til at indlevære den til repration og bede dem om at resette passwordet
Avatar billede conz Juniormester
07. august 2013 - 17:00 #4
Bare indtast koden forkert 5(?) gange, så burde der komme en mulighed "Forgot password?" i hjørnet, hvor du kan indtaste din Google konto og få tilsendt en reset kode.