Avatar billede GEORGINO Nybegynder
10. juli 2013 - 15:05 Der er 2 kommentarer

NVIDIA ikke installeret korrekt?

Hey eksperter,

jeg kan ikke få åbnet mit NVIDIA kontrolpanel.. Når jeg trykker på NVIDIA-ikonet på værktøjslinjen kan man se nvidia bliver åbnet i joblisten, men intet bliver vist.. (nvcplui.exe).

Og når jeg højreklikker på skrivebordet bliver NVIDIA Kontrolpanel ikke vist, som om det ikke er installeret ordenligt. Men når jeg prøver at installere/opdatere NVIDIA, ender alt på "mislykkedes"...

Jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre her. Det er ret irriterende problem, da jeg meget tit ændre i mine indstillinger i kontrolpanelet og ikke kan det mere....

- Georgino.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 16:01 #1
Hej og velkommen til

Vi skal lige vide hvilket system du kører?
Jeg tror jeg havde afinstalleret din software til grafikken og hentet en ny driver.
Brug Revo uninstaller free og fjern Nvidia i kontrolpanel.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc og installer en ny driver.

PS Skriv tilbage i kommentar.
Svar bruges kun i forbindelse med lukning af tråd, og pointgivning. Man kan nemlig også risikere at andre hjælpere springer tråden over når svar er lagt.
Når løsningen findes, beder du om svar fra hjælperen/hjælperne der har bidraget med hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 16:42 #2
Husk også at gå ind i enhedshåndteringen og fjern driveren der, før du installerer den nye driver.