Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2013 - 19:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation og konfiguration af SCCM 2012 på en windows server 2011 SBS

hej hvordan installerer og konfigurere jeg SCCM 2012 på en windows server 2011 SBS  jeg har AD med user og kode  men når jeg skal installerer sccm så ber den om nogen  oplysninger kode og user og domæen OSV OSV  men jeg kan ikke lige huske det er der nogen som  har opsat SCCM 2012 før ??  hilsen  Rasmus :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. juli 2013 - 22:24 #1
Hehe, jeg har da opsat SCCM, både 2007r2 og 2012, men hvis den skal køre ovenpå en SBS, så skal det da vist være noget forholdsvis kraftigt jern? Selv når den kører alene på en 2008r2 skal der en ok maskine til at trække den, da den er ret hård ved SQL-serveren.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2013 - 00:48 #2
men den vil ikke gå på mit AD
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juli 2013 - 06:15 #3
Hvad er det, der ikke "vil gå på" dit AD?

I forhold til AD, er der ikke noget gåen på - AD er ganske enkelt en database, der kan læses og skrives til.

Er det et punkt i installationen af SCCM'en der fejler, fordi den ikke kan finde dit AD, kan den ikke få lov til at installere SQL-serveren eller hvad går der galt for dig?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2013 - 15:15 #4
det er et punkt i installationen af SCCM'en der fejler
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juli 2013 - 16:57 #5
...og det punkt er så???

Installationen af SCCM er jo ret omfattende, så mulighederne for fejl er mange - der er for lidt information til at du kan hjælpes.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2013 - 13:31 #7
er sql serveren i sccm packen ?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 15:50 #9
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2013 - 17:13 #10
Sker ikke noget Hvad skal jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 23:30 #11
""