Avatar billede frantzendk Nybegynder
17. maj 2013 - 12:59 Der er 5 kommentarer

kan ikke installere print driver

Jeg kører windows 7 64bit, jeg har en HP 4650n printer jeg prøver at installere, den har fungere før.

problemt når jeg prøver via HP universel finder den min netværks printer under add network, wireless or bt printer.

når jeg vælger printeren og trykker næster kommer win7 op med en fejl "cannot load wizard pages for standard TCP/Ip port" derefter ryger jeg ud af instal programmet.

Når jeg prøver via divices and printer  og add printer, sæger den efter min printer lige som før, den finder den også men samme fejl sker igen.

hvis jeg vælger add a lokal printer og vælger use an existing port og derefter kan gå ind og vælge driver så unden set hvilket driver jeg vælger HP, brother eller de 1000 andre jeg har prøvet skriver windows " print driver not installed. operation could not be completed (error 0x000ffff" og smider mig ud af installationen.

nogen er har en ide her.

har prøvet slukke tænde spooler fjerne gamel drivers reinstallere ovs.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. maj 2013 - 16:59 #1
Hej.

  Nu er det ikke f.eks. mere end et antivirus-program, der driller dig? Har du evt. prøvet at hoppe tilbage til et tidligere systemgendannelsespunkt?

De bedste hilsner
Avatar billede frantzendk Nybegynder
18. maj 2013 - 09:42 #2
Desværre har prøvet at lukke for firewalls og antivirus.ja gendannelses tidspunkt er også forsøgt.
Avatar billede frantzendk Nybegynder
18. maj 2013 - 09:43 #3
mistænker det noget i min regedit, da der på et tidspunkt er blevet pillet der inde.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. maj 2013 - 19:46 #4
Hmm... og der blev selvfølgelig ikke lavet en backup at registreringsdatabasen først (som der udtrykkeligt bliver anbefalet, inden man piller)?
Du har ikke et gendannelsespunk fra før der blev pillet?
Avatar billede frantzendk Nybegynder
19. maj 2013 - 18:22 #5
Nej desværre ikke.