Avatar billede daphne Novice
19. marts 2013 - 17:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mailadresse efter eget valg ?

Hvor kan man få en mail-adresse, som man selv ønsker den, så man slipper for yahoo.dk, hotmail.com etc. bagved??

Det gør ikke noget, det koster noget at have den.

Håber nogen kan hjælpe.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. marts 2013 - 18:04 #1
Hej, Gitte.

  Det kommer lidt an på, hvad det er du søger. Hvis det er det, der står efter "@" hører der lidt mere til. Så kunne det f.eks. være noget med at få købt et domænenavn sammen med noget hosted Exchange eller lignende?

De bedste hilsner
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
19. marts 2013 - 19:13 #2
5 GB lagerplads koster 11,25 kr. pr. måned hos one.com
Her kan du oprette et domæne med frit valg af navn, f.eks daphne.dk (hvis det er ledigt).
Så kan du oprette alle de mailadresser du vil, og de kan få navne som
gitte@daphne.dk  -  familien@daphne.dk  -  firmanavn@daphne.dk  osv.
Man bruger normalt ikke 5 GB til mailkonto, så pladsen kan bruges til fildeling, evt. via et cloud drev, som kan tilgås fra jeres computere og smartphones.

Venlig hilsen
Avatar billede daphne Novice
13. april 2013 - 15:15 #3
Læg venligst svar, så jeg kan fordele nogen point.

Takker.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. april 2013 - 17:48 #4
Håber du fandt noget, der kan bruges - ellers må du jo sige til, så må vi se, hvad der ellers findes der ude.
Avatar billede daphne Novice
13. april 2013 - 18:04 #5
Mangler også svar fra FinnRasmussen.

#4>
Nej, indtil videre har jeg ikke fundet en løsning :-( - men spørgsmålet har været åbent et stykke tid nu.
Avatar billede kjeldsted Novice
13. april 2013 - 19:51 #6
Du skal købe et domæne og en mailhost. Som nævnt i #2 kan One.com være en løsning. www.meebox.net er en anden mulighed hvor du kan købe et domæne og leje webserver med tilhørende mailserver for 10 kr. pr. måned.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. april 2013 - 19:03 #7
Hermed et svar og en venlig hilsen.