Avatar billede Ataripopz Nybegynder
28. februar 2013 - 08:16 Der er 3 kommentarer

Hvordan havner ens egne billeder i filhentnings oversigten.?

Hej derude, mit spørgsmål er som overskriften lyder.? For mig giver det ingen mening at mine egne billeder som ligger på computeren ligger i min filhentnings oversigt, når det hedder filhentning :) Det er når man går ind og kigger på nettet og trykker ctrl+j så kan man se ens filhentninger men også to af mine billeder.? og det er det jeg ikke forstår :)
28. februar 2013 - 09:46 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Under hvilket program ?

Lidt mere info ???
Avatar billede Ataripopz Nybegynder
28. februar 2013 - 12:27 #2
Jamen det er windows 7 64 bit jeg kører med.
Altså når man henter en fil lad os bare sige adobe reader så vil det vise sig i filhentnings boksen som kommer frem når man henter ting, men det ligger også to billeder fra min conmputer som er tager fra min telefon, og det er det jeg ikke forstår.
Kan ikke rigtig beskrive det bedre
01. marts 2013 - 10:13 #3
... lad dem nu bare være  ;-)