Avatar billede P_H Juniormester
10. januar 2013 - 22:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere simkort i Iphone

Hej

Jeg er på udkig efter en måde at have flere simkort i min Iphone samtidig (alle aktive samtidige). Jeg har fundet en del hvor man kan switche frem og tilbage men jeg vil gerne have at både min arbejds nr og mit privat nr virker samtidig. Jeg er faldet over "SIMore TripleBlue Case", det ser rigtigt godt ud med mulighed for tre samtidige simkort men har lidt sund skepsis så er der nogle der kender til produktet/ har prøvet løsningen?

Vh Peter
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 02:33 #1
du kan jo spørge din udbyder.    det burde 3 da  f.eks vide alt om da de har firma/privat kontoer
Avatar billede sky Nybegynder
11. januar 2013 - 06:54 #2
Lytter med :-)
Avatar billede P_H Juniormester
26. maj 2013 - 19:12 #3
Spørgsmål lukket