Avatar billede Sebbeviborg Nybegynder
02. januar 2013 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Problemer med at komme på nettet på mit nye TV

Hej med jer og godt nytår!

Jeg har lige købt en nyt Toshiba TV dette her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/46WL863N/toshiba-46-3d-led-smart-tv-46wl863n

Men jeg kan ikke komme på nettet, det såkaldte "Toshiba Places", selvom jeg har koblet tv'et til nettet og der står at der er fuld forbindelse.

Nogen der ved hvordan jeg løser det problem?

På forhånd tak!
Avatar billede Blandy Praktikant
02. januar 2013 - 15:32 #1
du skal garanteret oprette en form for konto, for du kan bruge deres plantform. Det behøver vist ikke koste noget.

http://www.toshiba.eu/toshiba-places/en/How-does-it-work/start/
Avatar billede Sebbeviborg Nybegynder
02. januar 2013 - 15:37 #2
Jeg har oprettet en bruger derinde, men på tv'et står der "Der kan ikke oprettes forbindelse" så ved sgu ikke helt hvad problemet kan være.
Jeg har også tjekket og installeret den nyeste software så det kan heller ikke være det..