Avatar billede Zwips Nybegynder
23. december 2012 - 22:06 Der er 5 kommentarer

Mit internet går jævntligt (Det er computeren)

Mit internet går jævntligt,og jeg ved med sikkerhed at det er computeren der er noget galt med. (Det kan muligvis også være kablet)
-Internettet virker fint når jeg starter computeren op, og det kan virke fint i flere timer, men pludselig så går det bare. Så kan der gå måske 2-3 minutter, eller mere før det kommer igen, har såvel også prøvet at jeg simpelhen ikke har ku få det til at virke igen den dag.
Det er kun min computer i huset det er galt med, så jeg ved det er computeren eller kablet..

Er der nogle der kender dette problem? Er det et bestemt program på computeren der gør at internettet går engang imellem, mit antivirus, eller instillingerne på computeren ang internet..
- Umiddelbart tror jeg ikke det er kablet der er noget i vejen med, da det internettet kommer og går osv...

Nogle der har en løsning ?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2012 - 23:15 #1
Hej og velkommen.
Formoder det er en stationær der tales om.
Prøv at gå i enhedshåndteringen og find dit netkort og vælg egenskaber-strømstyring og fjern hakket til "tillad at windows må slukke denne enhed for at spare strøm".
Er ikke sikker på det løser det, men der er igen grund til at windows lukker for et netkort i en stationær, der er tilsluttet 230 volt.
Avatar billede Zwips Nybegynder
24. december 2012 - 00:30 #2
Tusind tak. Jeg har ændret det nu, så nu må jeg bare vente og se :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2012 - 00:42 #3
Ja det må vi.
Svar (som du har lagt i sidste indlæg) bruges til at uddele point med, og bruges kun når løsningen er fundet.
Er der lagt et svar i en tråd vil nogle hjælpere springe tråden over. Husk det til en anden gang du stiller et spørgwsmål her på siden.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2012 - 00:44 #4
Har det hjulpet beder du om svar fra mig som du kan bruge til at lukke tråd med.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2013 - 11:36 #5
jeg lægger et svar til lukning, da  dit problem burde være væk, da du ikke har meldt tilbage