Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
20. december 2012 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke højtalere

Hej..

Nu er jeg ved at være træt af at have et par små højtalere fra logitech så nu ville jeg høre hvilke højtalere der ville være et godt køb pris klassen er 1500-2500 kr. Og der må gerne være mulighed for tilføjelse af jackstick så jeg kan sætte mobilen til højtalerne :)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2012 - 20:44 #1
med jackstik skal der være indbygget forstærker - så er du til ren pc/mobil sæt, eller skal det kunne køres via stereoanlæg?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2012 - 20:47 #2
Det kan man måske få ved at købe en aktiv højttaler herfra:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/pc/
Med hensyn til tilslutning af mobil og andre ting vil klubben sikkert være behjælpelig med dette.Og jeg tror også du kan få hjælp til at få lige de højttalere der passer dig
Disse her har 2x50 watt forstærker effekt:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/pc/argon_7450a_aktiv-hojttaler.htm
Avatar billede store-morten Ekspert
20. december 2012 - 21:22 #3
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
21. december 2012 - 22:18 #4
store-morten: den butik ser rigtig spændende ud tak for tippet så point går til dig :)
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
21. december 2012 - 22:19 #5
hop gjort et eller andet helt forkert hvad gør jeg så jeg ikke giver mig selv pointene
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2012 - 09:19 #6
Når du får en løsning, og der er skrevet i kommentar, skal du bede om et svar du kan kukke med. Du har her selv lagt et svar og lukket med dette, og derved taget point tilbage.
Hvis du vil give storemorten point, kan du oprette et nyt spørgsmål i samme kategori, hvor du skriver "Point til storemorten" oh henviser til denne tråd.
I denne tråd her henviser du så til det nye spørgsmål, så storemorten kan se at du har oprettet det.