Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 22:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En .pst fil pr. email.

Hej eksperten!

Jeg tænkte på om man kan oprette en .pst fil pr. email.?
Hvor med det stadig er samme indbakke.

fks. har outlook som std:
private mapper med .pst fil "Outlook.pst"
hvis jeg opretter en ny .pst fil kommer der så en ny "indkabbe".
Men vil nu gerne have af alle email kontoerne bruger "private mapper".

Er det muligt at have flere .pst filer på samme indbakke.
hvis ja, hvordan :)?

Tak på forhånd.
Avatar billede supportsiden Professor
13. december 2012 - 11:19 #1
Konto indstillinger
Ny - følg guiden (konf. manuelt for POP3/Im)

Der laves altid en PST fil, med mindre det er en Exchange postkasse som ikke er cached.

Private Mapper er så vidt jeg husker ikke tilknyttet en e-mail account
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. december 2012 - 15:46 #2
Hver eneste pstfil har sin egen indbakke, så det kan du ikke.
Hvad du kan gøre, er at oprette det ønskede antal pstfiler, tilknytte dem til din konto, og derefter oprette regler for hver mailadresse, der flytter alle mails til de respektive adresser til de tilknyttede privatmappefiler.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 20:51 #3
Forresten, det er office outlook 2007 som jeg bruger.

#supportsiden på den måde opretter den bare en mail, men ikke nogle .pst filer.

#ptj_11 har bare læst på de forskellige sider af folk har haft oprettet flere forskellige .pst filer, pga. i ældre office, var max 2GB pr. .pst fil. men ingen har beskrevet hvordan man kunne gøre det.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2013 - 17:36 #5
Lukker
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. december 2013 - 02:21 #6
Man må sige, at du på det nærmeste er næsten lige så præcist som et urværk, der vinder en smule.
Din reaktion kommer med et års forsinkelse på nær en dag.
Du har fået flere brugbare forslag til løsning af dit spørgsmål, så ville det ikke være en god ide, hvis du tildelte point til et af forslagene?
Din profil er så gammel, så du kan ikke være uvidende om måden dette forum fungerer på.
Ellers glædelig jul.
/ptj_11