Avatar billede lazzeeh Nybegynder
10. december 2012 - 18:19 Der er 1 løsning

Kan ikke logge ind på min router - har dog internet fra denne?!

Hej.

Jeg har idag udskiftet mit modem fra stofa, da det jeg havde var meget gammelt.

Mit setup er derfor flg:
Stofa modem (Thomson) -> D-Link655 (trådløs router).

Jeg står i den meget underlige situation, at jeg kan få internet både via wifi og lan fra min D-Link, men jeg kan simpelthen ikke få lov til at logge ind på min d-link.

Bruger adressen http://192.168.0.1/, men den står bare og kører rundt.

Nogen der har en anelse om hvad der er galt?

Jeg må dog erkende, at hvis jeg resetter min d-link, kan jeg komme ind, men når jeg prøver at opsætte min internet connection i setup der er i D-Link, er det som om den ikke kan finde mit modem, den får i hvert fald ikke nogen adresser.. (Setup gør i hvert fald at jeg ikke kan trykke "connect" knappen som findes i denne setup.)

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe - er pt på bar bund!
Avatar billede lazzeeh Nybegynder
10. december 2012 - 20:49 #1
Stor fejl - kabel der sad forkert :D