Avatar billede arvinaliari Nybegynder
09. december 2012 - 03:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Auto Email!

Hej alle!
Jeg leder efter en løsning, hvor feks. Jeg har et link, og hvis nogen besøger det link bliver det sent en besked til min indbakke med en given besked!

Så personen ikke kommer ind i sit eget email program! Men at den blot sender en Email til mig

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede foodear Praktikant
09. december 2012 - 10:04 #1
Avatar billede foodear Praktikant
09. december 2012 - 10:05 #2
Sorry, læste ikke spørgsmålet korrekt, se venligst bort fra mit indlæg ..
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2012 - 17:30 #3
Uden at være specielt klog på dit emne, så vil jeg mene, at du skal kode det ind i din hjemmeside, sådan at den sender dig en mail, hver gang der kommer besøg på den.
Omvendt, så ville jeg nok genoverveje projektet- Hvis vi forestiller os, at din hjemmeside bliver meget populær, så vil din indbakke hurtigt bliver bombet synder og sammen.
/ptj_11
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
10. december 2012 - 19:18 #4
Planen er at der vil blive mulighed for at trykke på en Knap, som sender en Email! Og det er koden jeg leder efter :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. december 2012 - 03:59 #5
Hvad er lige det automatiske i det?
/ptj_11
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
11. december 2012 - 08:21 #6
Måske lidt dårligt formuleret! Den automatiske del er at personen ikke bliver nød til skrive en besked! Lad mig sætte jer ind i ideen!

Jeg og en ven fra Usa driver en server!
Planen er via vores hjemmeside at der kommer en knap som hedder "Klik her hvis serveren er offline" På den måde vil der blive sent en mail til mig (Som jeg slev har skrevet) "Hej EN bruger har rapporteret at serveren er offline! Venligt kig på det" Så har jeg tænkt mig at der bliver sendt en mail fra min ene mail til min primær mail

Håber det hjalp

Tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. december 2012 - 14:33 #7
Hvilket sprog er jeres hjemmeside programmeret i?
Det smarteste du kan gøre, er at lukke dette spørgsmål, dernæst genoprette det i den respektive kategori (Programmer/HTMLEditor/....).
Der har du meget større chance for at få et brugbart svar på dit spørgsmål.
Du kan også forsøge dig på forskellige hjemmesider, hvor man har lavet lignende funktioner. Her vil du kunne klippe/klistre koden, der ligger bag linket/knappen
/ptj_11
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
11. december 2012 - 16:43 #8
HTML :)