Avatar billede 1Dorte Guru
05. december 2012 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mozilla Thunderbird vil ikke åbne

Hej

Når jeg forsøger at starte Mozilla Thunderbird, får jeg meddelelse om:

"Vi beklager

Thunderbird stødte på en fejl og gik ned."

Programmet starter ikke.

Jeg har pga. et andet problem lavet en 6-7 dage gammel systemgendannelse. Programmet virkede helt fint inden systemgendannelsen, men altså ikke nu.

Hilsen
Dorte
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2012 - 13:24 #1
hent mozbackup http://mozbackup.jasnapaka.com/
lav en backup af din opsætning i thunderbird.
Afinstaller thunderbird, og hent + indlæs ny version http://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Inden du starter thunderbird for første gang, så reetabler backup med mozbackup.
Avatar billede 1Dorte Guru
05. december 2012 - 15:41 #2
Kan jeg inden jeg afinstaller thunderbird kontrollerer, at jeg har taget den rigtige back-up?
Hilsen
Dorte
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2012 - 21:44 #3
mozbackup kan kun lave backup af enten firefox eller thunderbird, og kun nyeste versions data. Så hvis du krydser af i thunderbird og backup, så kan det ikke gå galt.
Avatar billede 1Dorte Guru
12. december 2012 - 09:08 #4
Tak claes57

Jeg har nu lavet en backup. Jeg brugte ikke dit svar alligevel (jeg fik et andet tip om at tilbagerulle en systemgendannelse).

Men jeg ønsker ikke at snyde dig for poinene, særligt da jeg nu kan tage en backup.

Vil du skrive et svar, så jeg kan give dig point.

Hilsen
Dorte
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2012 - 10:58 #5
bare luk selv.
Avatar billede 1Dorte Guru
12. december 2012 - 12:24 #6
ok. Lukket
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester