Avatar billede petersen7913 Forsker
16. november 2012 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

S/E Xperia mini pro UDEN GPS

Jeg har en S/E Xperia Mini Pro.

Min GPS har tidligere fungeret fint, men nu kan mobilen åbenbart ikke 'finde' min position.

Jeg har for nyligt skiftet til et andet selskab (men det burde ikke betyde noget), jeg har hentet nogle apps ned og jeg har forsøgt at rydde op, dvs. stoppe unødvendige progarmmer og slettet nogle jeg slet ikke ønskede (UEFA .... f.eks.)

Men jeg har nok pillet lidt for meget. Er der nogle, der kan hjælpe mig med hvordan den skal sættes op, flueben, ting der mangler eller skal startes osv.

Det er m..... træls.
Avatar billede wjens Guru
17. november 2012 - 17:21 #1
Indstillinger > Placeringstjenester > GPS satelitter skal være mærket med flueben for at GPS er tændt. Kan slås fra hvis man virkelig skal spare strøm.

Ellers hent "GPS Test" app'en (fra CHARTCROSS), den viser GPS signalerne direkte, så du kan teste modtagelsen.
Avatar billede petersen7913 Forsker
02. december 2012 - 20:59 #2
wjens - det er sat korrekt og det hjalp ikke :(

Jeg prøvede først at gå tilbage til nulstilling (liiige før alt slettes), det hjalp ikke. Så helt tilbage til frabriksindstillinger øv. Men det hjalp. Så jeg brugte 1/2 dag på at sætte op, hente apps osv.

wjens, vil du smide et svar så du kan få point? Det var et godt forsøg, bare ikke tilstrækkeligt i mit tilfælde ;)
Avatar billede wjens Guru
04. december 2012 - 12:05 #3
Ok, det må have været tidlige nisser..