Avatar billede hanloven Mester
03. november 2012 - 20:55 Der er 1 løsning

K800i Firmware update

Hej.

Jeg har en gammel SE K800i liggende, som er død. Der er kun en rød diode der blinker i IR ruden, man jeg prøver at tænde den. Der er masser af tråde på nettet om emnet og det skulle kunne klares med en Firmware update af telefonen. Programmet XS++ finder fint telefonen og har opgraderet den til CID52 fremfor CID49, som den var før.

Jeg har prøvet med forskellige firmwares, men jeg kan ikke få programmet til at overføre dem til telefonen.. Den står bare og viser at den overfører, men efter 4-5 timer er der stadig ikke sket noget.

Kan nogen dirigere mig til en der fungerer? En MAIN og en FS i CID52. - Med dansk sprog og stavekontrol.

På forhånd tak.
Kent.
Avatar billede hanloven Mester
18. november 2012 - 09:07 #1
Hmm.. Det tyder ikke på at der er nogen der kan hjælpe, så jeg lukker spørgsmålet.