Avatar billede PEBM Praktikant
29. september 2012 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gør di PC hurtigere

På Chrome menulinien dukker der forskellige beskeder op såsom

"Du har en iPhone advarsel"
"Speed up your downloads"
"Gør din PC hurtigere"

Er det fis og lokkemad eller hvad?

Er der nogen der kender denne "Gør din PC hurtigere"
adressen er:

http://www.appround.biz/pcperformer/rh/rh/st2/trial/pcperformer-rh-rh-st2-trial-da.php?clickid=0004704021261345238

Er den 100% sikker, jeg tør ikke prøve!
Er der nogen eksperter der kan sige god for den?

PEBM
Avatar billede thov Forsker
29. september 2012 - 12:58 #1
99% af den slags 'tilbud' er useriøse, så gå i en stor bue udenom.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2012 - 13:01 #2
det virker generelt ikke. Hvorfor får du spam-reklame i chrome - slå det fra (indstillinger/værktøjer/udvidelser)
Avatar billede PEBM Praktikant
29. september 2012 - 13:23 #3
Til claes57
Fint nok.
Men hvilke instillinger?
Der er jo et hav af indstillinger i PCen, for dig er det måske logik, for mig ikke!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2012 - 14:14 #4
typisk kan du klare dig med fx 'divx' til filmvisning (hvis du ikke har den er det også ok).
Alle andre kan du fjerne hakket ved 'aktiver' og så lukke chrome, og åbne den igen. Reklamer i menulinjen bør være væk - hvis ikke, så ligger fejlen et andet sted.
Du kan aktivere dine afmærkede udvidelser en ad gangen (hver gang luk og start chrome) - når reklamen dukker op igen, så har du navnet på synderen, og den kan du så fjerne helt.
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. september 2012 - 14:35 #5
Avatar billede PEBM Praktikant
27. januar 2013 - 11:42 #6
Det er fis og lokkemad
Avatar billede jensenjs Juniormester
27. januar 2013 - 13:36 #7
Thov, Claes57 og jeg har nu svaret dig helt præcist på dit spørgsmål.
Du bør derfor tildele de udbudte point til de der ønsker det.

Selv er jeg lige glad med point, men der er efterhånden bredt sig en ligegyldig holdning over for de der gør den indsats at gide svare og ofte også selv at gide undersøge sagerne for de der spørger, det belønnes ved at ignorerer de der har hjulpet.

Jeg ved at de fleste lige som jeg er ligeglade med point, men absolut ikke ligeglade med det at man bare lukker spørgsmålet og helt ignorerer de der har hjulpet.

Normal procedure ved lukning af et spørgsmål er:

Hvis hjælpen ikke kunne bruges - Skriv ikke løst, lukker og giv dig selv point.

Hvis hjælp kunne bruges - udbed svar fra den eller de du mener skal have point, vent på svar og tildel point og luk.
De fleste der har hjulpet svarer hurtigt tilbage om de ønsker point eller ej.

Det er god skik.

Men nej jeg ønsker ikke point for et enkelt link.