Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
21. september 2012 - 21:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

wifi forbindelse findes ikke

Jeg har en meget gammel computer som jeg lige har formateret. Mit problem er at når jeg vel vise netværksforbindelserne, så viser den intet, hverken LAN eller wifi. Hvad er problemet, skal jeg have installeret noget driver eller hvad er problemet og hvor skal jeg hente det :) ? Computeren er en packard bell.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. september 2012 - 21:33 #1
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
21. september 2012 - 21:59 #2
Laptop og Windows xp
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. september 2012 - 22:06 #3
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
21. september 2012 - 22:11 #4
Jeg synes der står inde på deres side at de ikke understøtter Windows xp, hvad gør jeg så? Der var altså xp på den før.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. september 2012 - 23:17 #5
Selvfølgelig understøtter de XP men du må sq da selv kunne finde den på det sidste link da du jo ikke fortæller hvilke type og model det drejer sig om?
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
22. september 2012 - 08:38 #6
Altså nu har jeg været derinde og når jeg vælger model og type, så står der et x ved xp, så viser det ligesom at de ikke understøtter xp. Hvad gør man lige der?

Model: Easynote MH36
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. september 2012 - 08:56 #7
Prøv at hente denne gem den på et USB stik højreklik på den og kør som administrator.
http://kortlink.dk/packardbell/bfkb
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2012 - 09:04 #9
PS Brug kun de direkte link til download.
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
22. september 2012 - 09:16 #10
Den har jeg desværre allerede prøvet, men så siger den at den ikke kan installere det fordi det er det forkerte styresystem.
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
22. september 2012 - 09:51 #11
Mange tak ! Det var ligepræcis den jeg skulle bruge :) Du får pointene... VIl du skrive et svar Xp Professional
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. september 2012 - 09:54 #12
Prøv at hente den her på Realtek´s egen side du er jo nødt til at have en driver der kan køre før du henter en søgerobot! til de øvrige drivere.
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=1&Level=6&Conn=5&ProdID=143&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2012 - 09:56 #13
svar
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2012 - 09:57 #14
Velbekomme.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2012 - 10:02 #15
Er der andre drivere du mangler, vil jeg anbefale du bruger denne her til dette:
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
Du skal muligvis registrere den for at hente drivere.
Kravet er dog at lan forbindelsen virker.
Den henter drivere på baggrund af de hardware id som komponenterne i computeren har.