Avatar billede Teknikblind Juniormester
20. september 2012 - 15:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Airplay højttaler fanger ikke min Extender

Hej

jeg har en BEOLIT 12 hjemme på prøve (B&O airplay højttaler). Den spiller eminent, men desværre er mit WIFI ikke stærk nok i køkken alrum til at trække den, og håber hele tiden af. Derfor har jeg købt en LINKSYS RE1000 som jeg bruger som extender i køkkenet. Det skulle jo altsammen ende med en happy end, MEN problemet er, at min BEOLIT kan simpelthen fange extenderen, men springer tilbage til min router, og dermed forbliver forbindelse dårlig og ustabil.

Har I et bud på, hvordan jeg kan sætte min BEOLIT op til extenderen?
Avatar billede Teknikblind Juniormester
20. september 2012 - 15:28 #1
LÆS LIGE DENNE ISTEDET.

Jeg har en BEOLIT 12 hjemme på prøve (B&O airplay højttaler). Den spiller eminent, men desværre er mit WIFI ikke stærk nok i køkken alrum til at trække den, og hopper hele tiden af. Derfor har jeg købt en LINKSYS RE1000 som jeg bruger som extender i køkkenet. Det skulle jo altsammen ende med en happy end, MEN problemet er, at min BEOLIT kan simpelthen ikke fange extenderen, men springer tilbage til min router, og dermed forbliver forbindelse dårlig og ustabil.

Har I et bud på, hvordan jeg kan sætte min BEOLIT op til extenderen?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2012 - 16:27 #2
Avatar billede Teknikblind Juniormester
20. september 2012 - 18:12 #3
Hej tak for fremsendte, men extenderen er fint sat op og mine øvrige wifi devices kører fint på den. Kun BEOLIT vil kun gå på routeren og ikke extenderen.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
29. oktober 2012 - 21:38 #4
afslut