Avatar billede charles17 Nybegynder
03. september 2012 - 09:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

input søges til lille windowsprogram

Hej alle i dejlige kloge.....

Jeg står og skal bruge et lille program, der hver hverdag kl 10 f.eks popper op med en tekstboks med JA/NEJ svar til et spørgsmål.

Ved NEJ : skal der ikke ske noget, blot ønske god dag

Ved Ja : ny popup skal åbne og spørge om antal etc....(bruger skal herefter angive antal til et par punkter og trykke ok)
derefter skal der sendes en mail/meddelelse til en computer, hvor svaret ryger ind på en liste med en lille meddelelse (adresse + antal)
derefter skal programmet komme med en meddelse (tak for....)

Programmet skal kunne bruges på windows XP og nyere ver.

Kender i et program der kan det?

Eller kan det laves?

C//
Avatar billede supertekst Ekspert
03. september 2012 - 10:12 #1
Det kan konstrueres - kunne det være baseret på Microsoft Office?
Avatar billede charles17 Nybegynder
03. september 2012 - 10:34 #2
Hvis det kunne lade sig gøre skulle den gerne kunne gøre det selv.

Jeg ved ikke helt hvad brugerne har af mailprogrammer

(højst sandsynligt er det microsoft office)

C//
Avatar billede C:\> Juniormester
03. september 2012 - 11:51 #3
Det kan hurtigt pølses sammen med autohotkey (http://www.autohotkey.com), eller autoit (http://www.autoitscript.com)
Der findes mangle eksempler og er ikke særlig svært at lære.
Avatar billede charles17 Nybegynder
03. september 2012 - 13:10 #4
Det ser interessant ud. det vil jeg lige prøve at forske lidt i.

tak for det, læg et svar så kommer der point.

Så vender jeg tilbage med en ny tråd :-)

//C
Avatar billede C:\> Juniormester
03. september 2012 - 23:29 #5
Samler ikke på point.
Avatar billede charles17 Nybegynder
07. september 2012 - 08:18 #6
lukker