Avatar billede Slettet bruger
27. august 2012 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Ubuntu vil ikke installere på "Corrupted" Windows

Hej! - Jeg prøver at installere ubuntu da mit windows ikke virker, jeg får denne besked:

"The computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error."

Så jeg har besluttet mig for at installere Ubuntu, jeg har downloadet og lagt det over på en cd rom, og har prøvet at boote fra den, men samme besked får jeg, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2012 - 16:28 #1
det kan være en fejl på harddisken - hent ubcd og kør nogle test.
http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2012 - 17:18 #2
Kan det gøres mere simpelt, forstår intet af det der.
Kan jeg fjerne windows på en eller anden måde så den automatisk booter fra windows
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2012 - 17:18 #3
Linux*
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2012 - 18:13 #4
hvis din harddisk er død - så kan intet indlæses.
hvis du nu henter og booter på en brændt cd med ubcd - så er der under hdd (harddisk) ting, fx SMARTUDM som viser data om din harddisk. Det kan være, at du skal have ny disk i maskinen.