Avatar billede Slettet bruger
10. august 2012 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

viera cast

Er vist temlig dårlig til teknik. Vi har fornyligt købt samsung tv og panasonic blu ray surround anlæg BTT262 med viera cast. Tv og anlæg er koblet sammen, nu vil vi så gerne have viera cast til at virke har købt netværkskabler og en switch og på skærmen står der at der internet forbindelse men går jeg ind på Viera cast får jeg bare en sort skærm. Hvad det jeg gør galt?
Stil gerne spørgsmål hvis i mangler informationer.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 16:09 #1
ta netværkskabler ud af tvet gå ind på tvs internet  set netværkskabler  til igen :-) hvad hedder din switch ???
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 20:44 #2
Det er afspilleren der er vieracast og netværkskabel til.
Jeg har fået en router i stedet cisco hedder den og vil lige se om det virker. Håber ja da men vender tilbage tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2012 - 14:05 #3
Jeg har fået det til at virke nu, men mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2012 - 16:12 #4
du skal lige huske at søtte flueben i firkanten og om hedder acceptere dette svar og afgi point