Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 22:46 Der er 1 løsning

Netværket du ikke på min computer

hej eksperter jeg har en HP Pavilion T 3713  denne her http://pics.qxlstatic.dk/12_671937448_450/stationre-computere/hp-pavilion-t-3713-sc-ny-ny-17-skaerm.jpg

den var født med windows xp home edition  også lage jeg  windows 7 ultimate 32-bit  på  og det har kørt fint i dag efter jeg har vøret på burger king så kom jeg hjem og skulle tænde min computer så vil den ikke gå på netværket den køre på LAN jeg prøvet så og genstart min pc og route og modem også vil den ikke gå på internettet jeg genstartte så computeren men det vil ikke komme på men så prøvet jegså og gendannet computeren via Systemgendannelse men det vil ikke gå på så prøvet jeg så med en anden computer (unbutu linux)  den vil gerne MEN ikke gå hp hvordan kan det være håber i kan hjælpe :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2012 - 16:06 #1
nu dur den igen :-))  det var netkortet som var deaktiveret i bios så pille jeg netkortet UD !  også tændte jeg computeren gik i bios og deaktivret pxe  og gik i Kontrolpanel\Hardware og lyd \enhedshåndtering klik på www.billedeupload.dk/images/Nf4kI.png

og så duede det :-)