Avatar billede wesso Juniormester
16. juli 2012 - 14:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har gode idéer til web projekter

Hej

Hvis man har mange gode idéer til nogen web projekter, hvad skal man gøre, og hvor skal man starte og hvordan?

Jeg startede med at have 3 idéer for 3 år siden, som jeg ikke gjorde noget ved og nu har jeg omkring 12 idéer og har stadig ikke gjort noget ved det eller begyndt på det.

Jeg har gæld og vil gerne udvikle mine idéer til virkeligheden.

Er der nogen , der har råd og bud på hvad ?!!!!

Tak
Avatar billede keysersoze Guru
16. juli 2012 - 15:07 #1
Det lyder som om at du ikke er iværksætter men idé-mand - så kan du ikke sætte dig ned og komme i gang på egen hånd og har du ikke økonomien til at sætte andre i gang så må du alliere dig med en eller flere det kan mod en andel i idéen. Det betyder selvfølgelig at du må afgive noget af idéen og i første omgang kunne få lavet en grundlag for idéen som potentielle partnere kan forstå.
Avatar billede wesso Juniormester
16. juli 2012 - 15:30 #2
Jeg er selv udvikler og vil udvikle i ASP.NET som jeg ikke har arbejdet med efter et kursus jeg har taget.

Men hvordan kan man beskytte sin ide, hvis man skal have en partner eller ligger den ind på kickstarter.com, så den ikke bliver stjålet ?

F. eks. hvis man skal sende sin idé til en kommende partner, inden han siger ja eller nej.
Avatar billede keysersoze Guru
16. juli 2012 - 16:37 #3
Du kan komme et stykke af vejen med en kontrakt - men det kommer nok også lidt an på hvilken type idéer det omhandler, altså hvor unik den er, hvor stort udviklingsarbejde der er i den og ikke mindst hvordan det økonomiske potentiale ser ude da du sagtens kan skræmme potentielle partnere væk med for meget papir.
Avatar billede wesso Juniormester
17. juli 2012 - 10:20 #4
Tak til alle der har bidraget med fine svar.
Jeg vil tildele alle 60 point, hvis jeg kan.
Jeg prøver nu
Avatar billede wesso Juniormester
17. juli 2012 - 10:21 #5
Tak keysersoze
Avatar billede keysersoze Guru
17. juli 2012 - 16:23 #6
et svar herfra :)