Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. juli 2012 - 00:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DarkBASIC Professional

Hej jeg har næsten lige købt DBPro men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme i gang med at programmere i det så er der nogen som kan give nogle tips eller linket til en guide?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2012 - 01:27 #1
Hvorfor har du valgt et sprog/vaerktoej som stort set ingen bruger?

Det kan godt blive svaert at finde hjaelp til det!
Avatar billede MHougesen Nybegynder
04. juli 2012 - 12:53 #2
#1 Ved godt at der ikke er mange der bruger det men det kan bruges til det jeg gerne vil lave
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2012 - 19:52 #3
Er det du skal lave saa specielt at et mere gaengs sprog ikke kan loese opgaven?
Avatar billede MHougesen Nybegynder
08. juli 2012 - 16:06 #4
3d og 2d spil
Avatar billede MHougesen Nybegynder
12. juli 2012 - 12:29 #5
Kan en eller anden ikke smide et spørgsmål så jeg kan få lukket denne tråd?
Avatar billede MHougesen Nybegynder
12. juli 2012 - 15:23 #6
LUKKET