Avatar billede rix Praktikant
02. juli 2012 - 02:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åben et billed og så gem det.

Hej
jeg har brug for at man kan åbne en billed. den skal så gemme den i en bestemt mappe.

Jeg har søgt i google men denne gang var den ikke min bedste ven :(

Er der nogle der kende en hjemmeside som kan fortælle mig hvordan man kan gøre ??
Avatar billede Syska Mester
02. juli 2012 - 02:19 #1
Kan du ikke bruge File og FileInfo klasserne?

Eller hvad er det mere præcist du har problemer med?
Avatar billede rix Praktikant
02. juli 2012 - 03:00 #2
Uhh jeg er ret ny i C#.

Så kender ikke meget til dette emne.

Det jeg ville have er at man skal vægle et billed fil.

denne billed fil skal så gemmes (uden at man slette den opringlige) i en mappe.

Det er fordi jeg er ved at lave min egen film database hvor jeg samler alle film navne sammen så jeg bedre kan have styr på hvad jeg har. og der ville jeg gerne have et billed med. (har styr på at der vises et standert billed hvis der ikke er en tilknyttet)

Håber dette hjalp lidt på forståelsen
Avatar billede Syska Mester
02. juli 2012 - 11:57 #3
Avatar billede rix Praktikant
03. juli 2012 - 07:31 #4
Tak ^^ hvis du ville have pointene så bare vedlægge en svar ^^
Avatar billede rix Praktikant
11. juli 2012 - 20:37 #5
Nå så ligger jeg svaret. hvis du alligevel ville have point så skriv lige en pm så finder vi ud af det.