Avatar billede ANPO Nybegynder
26. februar 2012 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger php programmør på timebasis

Hej Eksperter.

Jeg søger en php programmør. Jeg har fået udviklet et system, men der er en fejl i. Og det tager vedkommende der har lavet det åbenbart ret lang tid for at få det fikset. Og det har jeg ikke tålmodighed til, så derfor søger jeg en til at gøre arbejdet færdigt. Fejlen virker ikke til at være særlig stor, men det er en ret vigtig feature i systemet. Så en skarp programmør kan måske fikse det på en time eller to.

Lad mig vide hvad i tager i timen, og hvornår du har mulighed for at lave det.
En billig pris er selvfølgelig fortrukket, men må ikke gå på kompromis med kvaliteten.
Avatar billede The_Buzz Novice
26. februar 2012 - 15:31 #1
Hej Anpo

Eventuelt tag et kig på min side www.modified.dk -> Måske du kan bruge mine services.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
27. februar 2012 - 11:09 #2
Hey smid mig en mail på.

Michael @ net - base . dk

Så kan jeg lige se hvad det er for et system og se hvor længe det bør tage at fikse. så finder vi en pris.
Avatar billede ANPO Nybegynder
07. marts 2012 - 11:08 #3
Tak til Michael.

Lukker den.