Avatar billede MagnusELH Nybegynder
18. februar 2012 - 22:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Html.dk og script.dk ? Kommer de op igen?

Hej.

Er der nogle der ved om hjemmesiden html.dk, nogen sinde kommer op på nettet igen?

Og hvad med script.dk? kommer den også op at køre?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
18. februar 2012 - 23:14 #1
ref http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=1327058427942389
citat
Er html.dk død ?     20/01/2012 - 17:58:12 harem Stormogul

Lamar Smith og SOPA har lukket html.dk + givet ejeren en bøde på 23millioner kroner..
/citat

hvis ovenstående er sandt kommer den nok ikke op at kører igen, men vi er nok mange der græder tørrer tåre!!
siden har ikke været vedligeholdt i mere end 10 år, og der er im-og-væk sket meget med web programering på 10 år, så nu er der en fejl kilde mindre på nettet YES :)
html.dk's eneste indtækt kom fra reklamer, og de lukraerede voldsomt på usernet
men ejeren har da stadig domainet https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=html.dk&submit=S%F8g

vedr http://script.dk/
som der står på forsiden:
Vi har været ude for et alvorligt disk crash, men håber at kunne være oppe igen inden længe.
Beklager meget.
Avatar billede pstidsen Novice
18. februar 2012 - 23:22 #2
#1: Dit link til macnyt er hvis også nede...
Avatar billede pstidsen Novice
18. februar 2012 - 23:26 #4
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
18. februar 2012 - 23:44 #5
#2 flot http://www.macnyt.dk/ er lige gået ned, men det nok kortvarigt
#3 det er korrekt html.dk også var nede i novenber sidste år pga man havde glemt at forny domainet, men desværrer blev det fornyet, så var lige aktivt 1 måned men det fik SOPA åbenbart gjort kål på
Avatar billede tobrukDk Novice
19. februar 2012 - 00:02 #6
mærkeligt. hvornår er den lukket?
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2012 - 01:36 #7
<ole>

*LoL* Det er nu morsomt at læse Erik Ginnerskov (manden bag hjemmesideskolen.dk) sidde og tude  :D

"Det er egentlig underligt. Når html.dk skovler penge ind på andres
frivillige, ubetalte arbejde, har man åh så ondt et vist sted. Men når jeg
frabeder mig at blive nasset på, er jeg bare sart.

Er der ikke en venlig sjæl, der kan komme med en logisk forklaring, for jeg
kan ikke få øje på logikken? Men det skyldes måske bare det enkle, at dem
med numseproblemer ikke selv mister noget ved at jeg bliver nasset på, når
hjemmesideskolen.dk udnyttes af en aftenskoleunderviser?

Man siger også:
Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt."

Årh, Herregud dog! Det er jo som at høre dn lokale gas- og vandmester vræle over, at der er nogen, som har drukket af hans slamsuger!  :D

Han kan dog have ret så langt, at en aftenskolelærer, der henviser til hjemmes(k)ideskolen, er en aftenskolelærer, som burde fyres på gråt papir ... for inkompetence!

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2012 - 01:39 #8
PS: Det var pstidsens link til ezz.dk, jeg morede mig over  *o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. februar 2012 - 10:00 #9
Tror ikke på det er pga SOPA den er nedlagt, for den lov er ikke vedtaget for at hjælpe os internetbrugere ;o)
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
19. februar 2012 - 14:55 #10
@michael_stim: So true. :)
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
19. februar 2012 - 16:16 #11
Den første der smider et svar får de 5 point.

- Tak for hjælpen!
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2012 - 17:00 #12
#9 >> Skulle vi virkelig være henne, hvor de selv har lukket som udslag af sund fornuft? Amazing!  *o)
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
20. februar 2012 - 19:48 #13
Så tager jeg dem selv