Avatar billede Henrik78 Nybegynder
30. januar 2012 - 04:21 Der er 5 kommentarer

Facebook loading side - detekt en fan...

Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til noget Facebook programmering.

Jeg vil gerne vide om nogen kunne hjælpe med koderne til at kunne vise noget til mine fans og noget andet til de der ikke er fans...

Ligesom her: https://www.facebook.com/hvemerhun
Avatar billede Henrik78 Nybegynder
30. januar 2012 - 04:22 #1
Det hedder nok en LANDING side... :S
Avatar billede jokkejensen Novice
30. januar 2012 - 10:18 #2
https://www.facebook.com/pages/edit/?id=210504535637033&sk=apps#!/iframehost?from=210504535637033

Brug den, der angiver du en URL til en iframe for fans og non-fans.

/J
Avatar billede Henrik78 Nybegynder
30. januar 2012 - 16:27 #3
Tak J!

Jeg prøver det! :D

Ville jo nok helst hvis man kunne gøre det selv via egen side...
Det kan man måske ikke?!
Avatar billede jokkejensen Novice
30. januar 2012 - 16:31 #4
Det er en app jeg linker til, bare tryk "føj til min side", nederst i venstre kolonne ?

Så får du den ind i dine applikationer på din side ?

/J
Avatar billede Henrik78 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:07 #5
Den er tilføjet og jeg takker for svaret...

Det jeg tænker på er om ikke man kan lægge en kode ind i sit html/php dokument som så kunne vise noget for fans og noget andet for nonfans...

Så man slipper for at skulle "ha'" en tredje part med på sidelinjen... ??... :S