Avatar billede phi Nybegynder
26. september 2011 - 13:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010; Flere smtp adresser til samme e-mail adresse

Jeg er den lykkelige ejer af et nyt modem til 3´s net.
Den bruges når jeg ikke er hjemme sådan jeg kan arbejde når jeg ikke er hjemme..

For at kunne sende fra 3´s net, har jeg oprettet den samme e.mail adresse to gange, en ekstra gang med 3´s smtp adresse.
Så skal jeg ikke manuelt sidde og rette frem og tilbage.

Problemet herved er, at jeg modtager alle e.mails to gange.

Der må være en bedre løsning, sådan jeg kan sende uanset hvilket netværk jeg er på, men undgår at modtage alle mine e.mails to gange??
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2011 - 15:53 #1
Nu har jeg ikke lige en maskine med Outlook 2010 ved hånden, men det er beskrevet her:
http://www.officetips.dk/?p=2461

Det du skal, er at fraklikke den ene konto til at modtage, ved at fjerne flueben i "Medtag denne konto...."
Scroll ned til "Sådan gør du"
Avatar billede phi Nybegynder
26. september 2011 - 16:24 #2
Hej Vejmand

Opgaven er løst..

Super, tak for hjælpen :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2011 - 16:32 #3
Velbekomme, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
Nu tog du jo de udlovede point tilbage.....

Det kan du rette op på ved at oprette et spørgsmål med point til mig, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/947226

Velkommen til Eksperten.
Avatar billede phi Nybegynder
26. september 2011 - 16:38 #4
Sorry.. det er min første dag i dette forum..
Avatar billede phi Nybegynder
26. september 2011 - 17:31 #5
Jeg er ikke helt med, hvordan kan jeg give dig dine points tilbage..
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2011 - 17:39 #6
Du opretter bare et nyt spørgsmål med point til mig, lige som jeg har gjort i det link jeg lagde før........