Avatar billede zhandia Nybegynder
15. september 2011 - 20:26 Der er 3 kommentarer

windows 7 - mappen overførsler

Min computer er sat til at den når den downloader filer så gemmer den i denne mappe, hvilket er helt fint. I forbindelse med noget arbejde online, så skal jeg til tider uploade ting dokumenter til et online program. Her er det så at de dokumenter den uploader, også lægger en kopi af sig i denne mappe, selvom den oprindelige destination eks. er på desktop. Nogen der har en ide om, hvordan det evt. kan ændres?
Avatar billede moddi100 Seniormester
15. september 2011 - 21:19 #1
Du højreklikker blot på den nuværende destinationsmappe og vælger Egenskaber->Placering->Flyt
Avatar billede zhandia Nybegynder
15. september 2011 - 22:14 #2
Ja det ændrer jo selvfølgelig destinationen. Det jeg tænkte var, hvis man slet ikke ønsker at der skal laves en kopi af den fil man uploader på nettet, kan det ændres? Den ligger jo allerede et sted og det er nok ?
Avatar billede moddi100 Seniormester
16. september 2011 - 08:34 #3
Det har ikke som sådan noget med windows at gøre. Det er det program du bruger til at uploade med. Hvilket program bruger du formodentlig ikke en normal browser?