Avatar billede kabbak Professor
06. september 2011 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rammer i stedet for billeder i outlook 2010

Hej
jeg er kommet til at vælge at der skulle vises rammer i stedet for billeder i modtaget post.
jeg ville bare under søge hvad der blev ændret, ved at vælge rammer ;-(

Jeg kan godt fjerne fluebenet igen, så jeg kan se billeder, men hvis Outlook har været lukket, så er rammerne tilbage igen.

Jeg kan ikke finde en GEM knap, når jeg er færdig med indstillingerne, ved i hvordan får jeg den til at huske, at vise billeder igen.
Avatar billede kabbak Professor
21. september 2011 - 20:49 #1
er der virkelig ingen med en løsning ;-((
Avatar billede kabbak Professor
22. oktober 2011 - 21:14 #2
lukker da der ikke kommer svar, har stadig problemet ;-((