Avatar billede CodingJoe Nybegynder
09. august 2011 - 17:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Validerings kontroller i asp.net og confirm boks.

Jeg har lavet en side med et par tekst bokse og tilføjet asp.nets required validerings kontroller. Det virker fint og Validation summary viser også fint en oversigt over de manglende udfyldte felter.

Nu er det sådan, at jeg gerne vil have en confirm boks lige inden jeg submitter. Confirm boksen skal give muligheden for at gå videre eller afbryde. Problemet er at confirm boksen først skal komme frem, hvis man kommer forbi validerings processen. Lige nu kommer der en confirm boks altid frem uanset om der mangler ufyldelse af felter eller ej. Hvordan gør jeg det bedst?

Jeg har noget der virker fint, men confirm boksen skal kun komme frem, når valideringerne melder ok.

Et eksempel vil være lækkeret. :)
Avatar billede CodingJoe Nybegynder
11. august 2011 - 19:57 #1
Lukker denne da ingen hjælp at hente. Desuden har jeg ændret lidt på min kode...
Avatar billede CodingJoe Nybegynder
11. august 2011 - 19:57 #2
;..;