Avatar billede chcchc3 Nybegynder
06. august 2011 - 10:14 Der er 10 kommentarer

Gamer bærbar

Hej jeg er vil gerne købe en ny gamer pc jeg vil selv en stationær som jeg har kigget på men mine venner siger at det skal være en bærbar da den har sine fordele men jeg ved det ikke og jeg kan heller ikke finde en god bærbar til prisen mit budget ligger på 7000 til 8500. tak for hjælpen på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2011 - 10:32 #1
tænk denne tanke

hvor meget kan du skifte i en bærbar - ikke ret meget vel
i en stationær kan det hele skiftes
hvor er fordelen ved den bærbare andet end du kan have den med på farten

den er vist ikke helt gennemtænkt hos dine venner

m.v.h
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 14:34 #2
Ved en stationær får du også mere gaming for pengene. Jeg kan da lige finde en god bærbar til budgettet. To minutter :)
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 15:10 #3
Avatar billede mikaelch Novice
06. august 2011 - 19:30 #4
et godt valg jeg ville vælge denne her computer en god computer til prisen http://www.fcomputer.dk/baerbar-pc/asus/b43f-vo028x-14-win-7-p/
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 20:22 #5
#4: Det er jo ikke en ordentligt gamer. Spørgeren efterspørger en pc til 7000-8500, og så finder du en til 6200?? Den du har fundet kan nok godt trække de store spil, men så heller ikke mere (altså de skal spilles på lav/medium grafik) :)
Avatar billede chcchc3 Nybegynder
09. august 2011 - 15:29 #6
#3: Kan den første bærbar køre De nye spil på høj grafik ?????
Avatar billede chcchc3 Nybegynder
09. august 2011 - 15:32 #7
Jeg har selv kigget på en stationær men er det et godt valg at købe den http://www.sharkgaming.dk/shark-ultimator-i7-edition-konfigurer.html dens grafik kort skal være Radeon 6970 + corsair GS 700 W PSU ????
Avatar billede pstidsen Novice
09. august 2011 - 20:11 #8
Som jeg har skrevet før får du mere for pengene ved stationær. Raedeon HD 6970 er noget af det bedste man kan få! Hvis du vælger den der så HUSK at smide 8 GB RAM i. 6 kunne nok have klaret det (det er dog ikke en valgmulighed), men 4 GB er altså for lidt til resten af specifikationerne. Computerens RAM vil simpelthen sløve de andre ting. Ellers er det en super pc!
Avatar billede chcchc3 Nybegynder
10. august 2011 - 12:30 #9
Tak for din hjælp pstidsen
Avatar billede pstidsen Novice
11. august 2011 - 20:00 #10
"Svar" til pointgivning. (Hvis du ikke ved hvordan det fungerer, så se her: www.eksperten.dk/faq#faq-3