Avatar billede peterpeter Seniormester
01. juli 2011 - 19:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redigere iPhone 4 film - bedste pc software

(Har prøvet at oprette spørgsmålet på MacForum, men der kommer ingen svar...)

Kære alle

Jeg har netop erhvervet mig en iPhone 4 og jeg har optaget en masse video.... Det er jo HD - ikke ;-)

Nu vil jeg gerne klippe det sammen på min PC (Jeg har desværre ikke en Mac med Final Cut Pro på....

Hvilken program er det allerbedste, til at redigere min iPhone klip på ??
- og hvordan skal indstillinger være, så filmen står aller skarpest ??

Tak - På forhånd tak og rigtig god week-end

/Peter
01. juli 2011 - 19:14 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede peterpeter Seniormester
01. juli 2011 - 19:23 #2
Arhh.... Troede lige der var svar !!

PC !! -underordnet hvilket styresystem...

Fokus på, hvad er det bedste software til at redigere og hvilke overordnede indstillinger skal bruges...

Håber nogen har erfaring, de ønsker at dele ;-)

Tak - og fortsat god dag
01. juli 2011 - 19:33 #3
Windows Movie Maker ? (Findes i M$ XP og fremefter...)
Avatar billede peterpeter Seniormester
01. juli 2011 - 22:13 #4
Hvilken program er det allerbedste, til at redigere min iPhone 4 klip på ??
- og hvordan skal indstillinger være, så filmen står aller skarpest ??

Jeg efterlyser nogle eksperter med erfaring, de ønsker at dele ;-)

Tak
Avatar billede trav4u2 Novice
03. juli 2011 - 00:47 #5
Hent et prøveeksemplar af Corel Videostudio. Du kan bruge programmet gratis i 30 dage.
http://www.corel.com/servlet/Satellite/us/en/Product/1175714228541

Programmet er let at lære, og koster pt. kun $ 50 + moms.

Slutkvaliteten afhænger af hvilket format videoen bliver gemt i, men programmet kan bl.a. gemme i det originale format.

Hvis videoen skal kunne ses på en gængs DVD-afspiller, bør du nok også gemme i VOB / mpeg2 / divx-hd.

For god ordens skyld: De originale optagelser bliver ikke berørt af redigering - Kun hvis du overskriver eller gemmer som samme ...

God fornøjelse!
Avatar billede dantheman749 Nybegynder
13. juli 2011 - 11:11 #6
altså der er jo movie maker og så kan du jo også finde nogle redigerings programmer på nettet.