Avatar billede sdbb Nybegynder
22. juni 2011 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skifter Skærm id ved opstart

Hej Eksperten

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig her, Står med 4 skræme (1 pc skærm og 3 x 42 tommer philips)

Mit problem er at når jeg slukker husker pcen ikke skærmenes ID aka plads i rækkefølgen, er der på nogle måder jeg kan fastholde deres ID så de ikke bliver byttet rundt på??

Bruger VGA output på den ene og usb - VGA på de 2 af dem.

problemet er faktisk VGA udgangen da det er den som skifter plads med de andre hver gang.
22. juni 2011 - 21:48 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvad med om du bytter om på stikrækkefølgen, så de passer med hvad din PC / Windows(?) vil ?
Avatar billede sdbb Nybegynder
22. juni 2011 - 22:34 #2
Det er rigtigt beklager men det kører på windows xp Home edition x32

Og jo måske det med stikket og rækkefølge vil måske hjælpe :) må prøves tak :)
23. juni 2011 - 06:40 #3
... jeg har oplevet det samme, måtte netop så ombytte stik/kabler til det som Windows (XP) ville ...
Avatar billede sdbb Nybegynder
30. december 2012 - 00:21 #4
For at lukke denne hjalp det og skifte til windows 7, nu husker den rækkefølgen.