Avatar billede perneis Nybegynder
13. juni 2011 - 20:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til script

Hej til jer alle

Jeg har før skrevet her inde men uden held til en løsning, jeg er ret sikker på at der sidder rigtigt mange der ude som lige ved hvordan mit KÆMPE (for mig) problem skal løses, og når det kommer til stykket er det mig som gør noget forkert det tvivler jeg slet ikke på det er jo også derfor jeg søger hjælp......

Jeg har lavet en hjemmeside i "Microsoft Visual Studio 2010" og den ligger på denne adresse www.msflightsim.eu, på siden har jeg lavet en side hvor der skal være mulighed for at uploade (kun).ZIP filer og de må max. have en størrelse på 100 mb, det som skal ske med filen når brugeren trykker på upload er at den skal ligges i en mappe på serveren hvor jeg så kan kikke på den og godkende den hvorpå jeg så kan ligge den på hjemmesiden, jeg har også et login mondul, for det skal være sådan at en bruger skal være logget in for at skulle kunne uploade det vil sige for at kunne uploade på siden skal brugeren altså være registeret.

i korte træk hvad jeg skal bruge hjælp til er altså:

login, så en bruger der ønsker at uploade bliver registeret.

en upload side hvor det kun er muligt at uploade .zip filer på max. 100 mb.

Min hjemmeside er hostede på en windows server hos http://www.bytebob.com/da/webhotel/  jeg har valgt den som hedder "Go-Bob" der er jo ikke grund til at betale for mere end der er brug for kan jo altid opgradere når det bliver nødvendigt.

Og skulle nogen få lyst til at goggle mit problem ja så spar på kræfterne jeg tror jeg har været alle steder som er værd at kikke på og det har jeg ikke fået noget ud af, det jeg søger er en som er villig til at sætte det op så det virker altså tilpasse det til min hjemmeside og database og eller hvad der nu skal til, for jeg kan selv finde en masse upload script det er ikke det som er problemet det er tilpasningen den er gal med....

håber virkeligt at der er en som har tid lyst og lejlighed til at hjælpe mig.....

mvh
Per Neis
mobil 53560930
Avatar billede Syska Mester
13. juni 2011 - 21:08 #1
Hej,

Det lyder mere som en opgave du vil have løst, i så fald skal du oprette dem under: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/

mvh
Avatar billede perneis Nybegynder
13. juni 2011 - 21:17 #2
nej det er det ikke for hvis jeg ville ansætte en til at gøre det for mig kunne jeg lige så godt finde en designer eller hvad det nu kaldes for tiden på nettet og få ham / hende til at lave hele siden, og det stå min økonomi desværre ikke til derfor søger jeg en som ønsker at hjælpe..........
Avatar billede Syska Mester
13. juni 2011 - 21:28 #3
ja, der er ingen der siger du skal betale penge. Folk gør ting for point der eller bare fordi de vil hjælpe.

Hvis du læser FAQ'en: http://www.eksperten.dk/faq:
Opgaver    -> Små opgaver, kvitteret med point.

Men hvis du har lavet et eller andet, så må der også været noget vi kan arbejde videre med. Du har ikke rigtig præciseret hvad det er som ikke virker, men mere beskrevet en opgave du gerne vil have løst.

mvh
Avatar billede perneis Nybegynder
13. juni 2011 - 22:16 #4
jeg er villig til at give ALLE mine point til den som kan hjælpe mig til det virker....... :-)

det er min upload side samt login/registrering funktionen som ikke virker.

jeg har talt med mange folk om det, men er ikke kommet tætter på en løsning, men er nu ret sikker på at når man prøver at uploade en fil sker der ingen ting fordi siden ikke har nogen ide om hvad den skal gøre altså et eller anden med noget database vil jeg tro, men er ikke sikker, og jeg ved heller ikke hvordan jeg låser uploaden så det kun er muligt at uploade zip filer og med en max størrelse på 100 mb......

mvh

neis
Avatar billede magic-mouse Novice
14. juni 2011 - 12:29 #5
Har du skype?
Avatar billede perneis Nybegynder
14. juni 2011 - 13:43 #6
ja det har jeg, per.neis33
Avatar billede magic-mouse Novice
16. juni 2011 - 11:20 #7
svar