Avatar billede Slettet bruger
19. april 2011 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Programmør/programmørstuderende søges

Jeg søger en programmør til samarbejde og udvikling af et site. Jeg har udviklet og gennemtænkt en ide, til et ny type site.

Projektet indebærer funktioner som bruger login, upload af billeder, og redigering af ens profil.

Kan ikke fortælle særlig meget om projektet. Men vis du er interesseret i et spændende projekt, hvor vi samarbejder og deler andele i projektet. Skriv Lennartzinck@hotmail.com
Avatar billede Pressured Nybegynder
19. april 2011 - 14:31 #1
Er nysgerrig efter det, er først lige startet med at programmere, simple funktioner som calculators, næsten færdig login-formular og andre evt. calc's, men hvis det er et længerevarende projekt kan jeg vidst godt følge med.
Avatar billede Pressured Nybegynder
19. april 2011 - 14:33 #2
ups - det er c programmering jeg er i gang med.
Avatar billede danco Nybegynder
21. april 2011 - 20:08 #3
hvordan havde du tænkt dig aflønning af programmøren ?

Skal det laves i ASP, ASPX, PHP eller ?

Mere generel information ville formentlig hjælpe dig med at finde den rette.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 18:33 #4
Denne tråd er lukket.  Se henvendelse i mit nye projekt.