Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Der er problemer med proxyserverens sikkerhedscertifikat.

Hvad kan være galt, når jeg får følgende meddelelse hvergang jeg åbner Outlook:

Der er problemer med proxyserverens sikkerhedscertifikat.
Navnet på sikkerhedscertifikatet er ugyldigt eller stemmer ikke overens
med navnet på destinationsstedet outlook.tdchosting.dk

Outlook kan ikke oprette forbindelse til proxyserveren. (Fejlkode 10)

[OK]
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 18:22 #1
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:28 #2
Tak for svar. Her står imidlertid under reparer:
"2.Vælg din konto under fanen E-mail i dialogboksen Kontoindstillinger, og klik derefter på Reparer. "
Jeg får ingen knap 'Reparer' at trykke på.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:30 #3
Ok, nu får jeg den, men fra en anden profil, mystisk.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:36 #4
Så umiddelbart ud til at være kommet i orden, men kom så tilbage igen..
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 18:36 #5
Tror ikke rigtig at jeg kan hjælpe dig mere. Den er der hvor den skal være hos mig.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:40 #6
Den ser ud til at komme igen, når jeg har skiftet profil frem og tilbage igen.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:59 #7
Så lykkedes det efter et par ganges brug af dine anvisninger og genstart af computeren. Tak for det, og læg lige et svar.
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 19:26 #8
Det fik du her...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester