Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Der er problemer med proxyserverens sikkerhedscertifikat.

Hvad kan være galt, når jeg får følgende meddelelse hvergang jeg åbner Outlook:

Der er problemer med proxyserverens sikkerhedscertifikat.
Navnet på sikkerhedscertifikatet er ugyldigt eller stemmer ikke overens
med navnet på destinationsstedet outlook.tdchosting.dk

Outlook kan ikke oprette forbindelse til proxyserveren. (Fejlkode 10)

[OK]
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 18:22 #1
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:28 #2
Tak for svar. Her står imidlertid under reparer:
"2.Vælg din konto under fanen E-mail i dialogboksen Kontoindstillinger, og klik derefter på Reparer. "
Jeg får ingen knap 'Reparer' at trykke på.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:30 #3
Ok, nu får jeg den, men fra en anden profil, mystisk.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:36 #4
Så umiddelbart ud til at være kommet i orden, men kom så tilbage igen..
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 18:36 #5
Tror ikke rigtig at jeg kan hjælpe dig mere. Den er der hvor den skal være hos mig.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:40 #6
Den ser ud til at komme igen, når jeg har skiftet profil frem og tilbage igen.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. marts 2011 - 18:59 #7
Så lykkedes det efter et par ganges brug af dine anvisninger og genstart af computeren. Tak for det, og læg lige et svar.
Avatar billede DePlex Nybegynder
30. marts 2011 - 19:26 #8
Det fik du her...